AMSP ČR a Google: Druhá lekce SMB Academy

Máme pro vás druhou lekci SMB Academy, online kurzu, který pro vás připravuje program Grow with Google – Pomáháme Česku růst. Akademie vám pomůže lépe se orientovat v digitálním světě a díky tomu ještě více rozhýbat své obchody.

 

BLOK 1: BUĎTE ONLINE
LEKCE 2: Vytvořte si vlastní strategii See-Think-Do-Care

Lektorka Věra Koukalová vám řekne více o rozdělování nákupního cyklu zákazníka do čtyř fází: See-Think-Do-Care. Dozvíte se, jaké cílové skupiny v jednotlivých fázích oslovujete a jak s nimi komunikovat, abyste na konci získali loajálního zákazníka.

 

Následující odkazy vám nabídnou další informace a užitečné tipy k dnešnímu tématu:

 

„Jakmile jsme na trhu zaznamenali vyšší poptávku po kanceláři v cloudu, spustili jsme kampaň skrze platformu Google Ads. Cílem bylo oslovit potenciální zákazníky, kteří si chtěli vyzkoušet, jak by mohla ideální cloudová kancelář vypadat v podání Google. Právě díky platformě Google Ads jsme získali množství kontaktů nebo klientů, se kterými jsme zahájili konverzaci a dnes jim vylaďujeme jejich nové G Suite prostředí, které jim pomohlo překonat období pandemie.“ – Dávid Kováč, CEO & Collaboration Engineer, Adante Systems

 

Více informací o kurzu naleznete ZDE.