Uvažovali jste někdy o tom, že byste své produkty nebo služby nabídli na zahraničních trzích? Dnes vám řekneme o nástroji Market Finder, který vám pomůže identifikovat takové exportní trhy, které se pro vaše podnikání hodí. Tento online kurz připravuje iniciativa Grow with Google - Pomáháme Česku růst a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Cílem je poradit vám, jak úspěšně přenést svůj byznys do online prostředí.
BLOK 3: PRODÁVEJTE ONLINE
LEKCE: Exportní strategie
Martin Svoboda z Googlu vás provede důvody, proč je dobré uvažovat o zahraniční expanzi a vysvětlí vám, jaké tři kroky vedou k úspěšnému exportování. Dozvíte se, jak používat bezplatný nástroj Market Finder, který doporučí vhodné exportní trhy pro váš produkt a pomůže vám přizpůsobit e-shop potřebám zákazníků v konkrétních zemích.
Chcete vidět další materiály k dnešnímu tématu? Stačí kliknout:
„Během expanze na zahraniční trhy nám Google pomohl svými analýzami. Služby Googlu jsou pro nás jedním z nejvýznamnějších zdrojů návštěvnosti a tržeb. Během pandemie nám nejvíce pomohly tzv. product scoutingové dashboardy v našem vlastním BI, využívající i data z Google Trendů." – Dalibor Cicman, CEO, GymBeam
Více informací o kurzu naleznete ZDE.