AMSP ČR a Google: Třetí lekce SMB Academy

Správné informace hrají v dnešní době klíčovou roli. Třetí lekce SMB Academy je informačně přímo nabitá. Dozvíte se v ní, jak pochopit potřeby zákazníků a analyzovat je tak, aby vaše prodeje rostly. Tato online akademie, připravená Asociací malých a středních podniků ČR společně s iniciativou Pomáháme Česku růst, si klade za cíl zvyšovat digitální know-how mezi podnikateli.

BLOK 1: BUĎTE ONLINE
LEKCE 3: Pochopte potřeby zákazníků ZDE

Více informací o kurzu naleznete ZDE. 

V tomto úvodu do Google Analytics vám ukážeme, jak získávat a analyzovat data o uživatelích a přeměnit je v užitečné informace.

 

A tady najdete další informační zdroje, které vám pomohou ještě efektivněji pracovat se zákazníky:

·    Oslovte zákazníky mobilním telefonem (CZ)

·    Objevte bezplatné kurzy Skillshop (AJ)

·    Prozkoumejte možnosti účtu Google Moje Firma (CZ)

 

 

„Produkty Google představují stabilní část našeho online marketingu. Dlouhodobě využíváme téměř všechny možnosti propagace přes Google Ads a za nejvydařenější formát, vzhledem k našim cílům, považujeme Google Nákupy. Během první vlny pandemie jsme v rámci podpory TV reklamy začali intenzivněji investovat také do online videa prostřednictvím platformy YouTube, kde jsme vzhledem ke stanoveným cílům dosáhli vysokého zásahu za rozumnou cenu. Během téhle „Covid-19“ kampaně se nám podařilo úspěšně odprezentovat značku, včetně loga či křečků, a výrazně tak zvýšit povědomí o značce Dedoles.“

– Dedoles