COVID-19: Jaké strategie volíme, abychom situaci zvládli co nejlépe?

Je to již více než 6 týdnů, kdy byl v ČR vyhlášen nouzový stav a téměř všichni, jednotlivci, malé i velké firmy, museli hledat způsoby, jak se na novou situaci adaptovat. Agentura Ipsos situaci okolo pandemie od začátku sleduje a monitoruje nejen náladu ve společnosti, ale i změny v chování spotřebitelů – zákazníků. Ipsos například realizoval kvalitativní Sondu do života českých domácností v době koronaviru a identifikoval 6 strategií, které Češi volí, aby se se současnou situací co nejlépe vyrovnali. Co nám pandemie přinesla pozitivního?

Na blogu https://www.ipsosknow.cz/ publikoval Ipsos Czech Republic řadu odborných článků založených na lokálních a mezinárodních datech, například: Jak se můžeme poučit ze situace v Číně, jak využít pandemie ve svůj prospěch, COVID-19: krize nebo příležitost nebo které značky zareagovaly na situaci nejlépe. V nejbližších dnech bude také publikován nejaktuálnější výzkum o postojích populace a změně spotřebitelského chování v důsledku pandemie.