Nezapomínejte na ty správné prostředky, tým, ani na svou prezentaci

Krize je doba, během které záleží na každém slově, které na soc. sítích vypustíte. Stačí několik málo řádků a váš úspěch/reputace může být nenávratně pryč. Na co se tedy zaměřit, abyste i z krize vytěžili naprosté maximum a vyvarovali se tak nepříjemným důsledkům?

Důležité je, abyste byli pohotoví. Snažte se komunikovat pravidelně, k aktuálním tématům. Informujte své příznivce o tom, co se ve vaší firmě a jejím okolí děje. Sledujte komentáře vašich příznivců, dejte také prostor analýze zmínek. Snadno se tak dozvíte, co se o vaší firmě povídá v rámci online prostoru. A nic není důležitějšího než zpětná vazba. Zkuste i během krize komunikovat neotřele a jinak, než jak je tomu za běžného provozu – využijte jiné šablony nebo další prvky, které zaujmou na první dobrou. Své uživatele byste také měli neustále ubezpečovat o tom, že o krizi víte a že podnikáte všechny možné kroky, abyste se jí co nejlépe vyvarovali. Snadno tak zamezíte vzniku pochybností. Naučte se analyzovat. Bez analýz jste totiž skoro jako bez ruky. Analyzujte původ krize, vytyčte si vůči ní svůj vlastní postoj a za tím si na 100 % stůjte. Podpořte všechny své aktivity reklamou. Ta je v nyní v rámci soc. sítí důležitější než kdy dřív. Vaše sdělení se tak bude moci dostat mezi široké publikum. Vždy se zkrátka snažte o to, abyste byli v online prostoru dostatečně vidět.

Více informací naleznete ZDE

Zdroj obsahu: www.pria.cz