ONLINE KONFERENCE: Zaměstnanci jako klíčový faktor úspěchu firmy
V rámci projektu Rok malého podnikání 2020 organizujeme jednu z hlavních konferencí projektu, na které vystoupí vybraní zástupci z praxe z různých oblastí podnikání, generální partneři a partneři projektu. Hlavním tématem budou nové přístupy k řízení týmu a k najímání či propouštění zaměstnanců, dále nové trendy související s dopady koronaviru. Na konferenci bude panelová diskuse a následné praktické menší workshopy.
Datum: 20. 11. 2020
Čas: 8:30 – 15:00 hod.
Záštitu nad konferencí převzali:
- doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D., MBA místopředseda vlády, ministr průmyslu a obchodu a ministr dopravy.
- Dipl.-Pol. Jana Maláčová, MSc., ministryně práce a sociálních věcí.
Hlavní témata
- Největší bariéry při hledání zaměstnanců.
- Vliv benefitů, přetahování zaměstnanců.
- Poslední trendy v důsledku dopadů koronaviru.
- Kolik stojí špatný výběr zaměstnance?
- Víme, přesně, koho chceme?
- Jak pečovat o tahouny.
- Proč podřízení nefungují podle našich představ?
- Nejdřív to udělejte sami. Nové přístupy šéfů.
- Každý musí pracovat. Vyvážená delegace práce.
- Jak stíhat řízení týmu, pokut jste šéf „pro všechno?“
- Co s výkonným pracantem, který nám rozkládá kolektiv?
- Jak obsazovat vedoucí pozice – jsou lepší interní nebo externí zdroje?
- Propouštění zaměstnanců, rekvalifikace.
- Jaké změny Zákoníku práce mají u podnikatelů největší podporu?
- Jsou moderní prvky zaměstnávání udržitelné? (home office, flexibilní pracovní doba, digitální nomádi atd.
Program a harmonogram konference naleznete ZDE.
Registrace ZDE.