ONLINE KONFERENCE: Zaměstnanci jako klíčový faktor úspěchu firmy

V rámci projektu Rok malého podnikání 2020 organizujeme jednu z hlavních konferencí projektu, na které vystoupí vybraní zástupci z praxe z různých oblastí podnikání, generální partneři a partneři projektu. Hlavním tématem budou nové přístupy k řízení týmu a k najímání či propouštění zaměstnanců, dále nové trendy související s dopady koronaviru. Na konferenci bude panelová diskuse a následné praktické menší workshopy.

Datum: 20. 11. 2020
Čas: 8:30 – 15:00 hod.

 

Záštitu nad konferencí převzali:

  • doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D., MBA místopředseda vlády, ministr průmyslu a obchodu a ministr dopravy.
  • Dipl.-Pol. Jana Maláčová, MSc., ministryně práce a sociálních věcí. 

Hlavní témata

  • Největší bariéry při hledání zaměstnanců.
  • Vliv benefitů, přetahování zaměstnanců.
  • Poslední trendy v důsledku dopadů koronaviru.
  • Kolik stojí špatný výběr zaměstnance?
  • Víme, přesně, koho chceme?
  • Jak pečovat o tahouny.
  • Proč podřízení nefungují podle našich představ?
  • Nejdřív to udělejte sami. Nové přístupy šéfů.
  • Každý musí pracovat. Vyvážená delegace práce.
  • Jak stíhat řízení týmu, pokut jste šéf „pro všechno?“
  • Co s výkonným pracantem, který nám rozkládá kolektiv?
  • Jak obsazovat vedoucí pozice – jsou lepší interní nebo externí zdroje?
  • Propouštění zaměstnanců, rekvalifikace.
  • Jaké změny Zákoníku práce mají u podnikatelů největší podporu?
  • Jsou moderní prvky zaměstnávání udržitelné? (home office, flexibilní pracovní doba, digitální nomádi atd.

 

Program a harmonogram konference naleznete ZDE.

Registrace ZDE