WEBINÁŘ: Digitální kancelář OneSoft Connect

Nechcete pořád něco dohledávat po různých šanonech, kupách papírů, nepřehledných emailech nebo různých excelech? Ztrácíte v nich přehled? Nabízíme vám jednoduché řešení, které uspoří čas, peníze i vaší energii.

V dnešních dnech, které jsou významně ovlivněny omezeními spojenými s koronavirovou nákazou, nastala ta pravá chvíle, kdy je tedy možná více času si ve firmě „uklidit a naladit“ administrativu.  

 

Dovolujeme si vám proto nabídnout aplikační řešení “Digitální kancelář“, která vám může tento „úklid“ usnadnit tím, že si na jednom místě vyřešíte celou řadu vašich provozních agend, jako je správa zakázek, evidence smluv, evidence firemního majetku, správa autoparku, personální evidence a mnoho dalšího.

Zároveň vám Digitální kancelář umožní snadnou správu úkolů i spolupráci Vašich zaměstnanců například při práci z domova. Pomůže vám tak vaši administrativu provozu firmy zpřehlednit a zeštíhlet, abyste měli více klidu na své podnikání.

 

Pokud se budete chtít s řešením seznámit můžete využít tohoto webináře ZDE.  

 

Nebo řešení ,,Digitální kancelář" můžete vyzkoušet zdarma  ZDE